18e Maj 2010

Hej på er :) Nu är det verkligen sommar ute, trodde det skulle börja regna idag med tanke på att himlen inte var speciellt blå heller.. Men sol vart det då, så har bara knatat runt i ett linne som är lika långt som en klänning. Sen har jag även gjort iordning våran balkong, så nu ser den riktigt mysig och hemtrevlig ut, måste bara införskaffa mig en ampel samt två små blom lådor! Då är det klart. Så där har jag och Bella suttit ett bra tag idag och myst och ätit isglass ;) Smarrigt!

Annars har det inte hänt alldeles för mycket idag förutom att jag och älskling vart på ett möte, vi har missuppfattat tiden så vi var sena, som vanligt. Tog iallafall inte lång tid därborta, vi vart bara irriterade och arga på personerna i fråga..  så tack och hej och kör upp era möten i rövas. 



Nu är kidsen i lekparken med älsklingen, jag har redan halvt värmeslag och ska slänga mig i duschen samt häva i mig en massa vatten.. Har ni fint väder? Vi var nog sist i landet med att få sommar.


Sommaren 2009



Kommentarer
evelina

Nästa gång du kommenterar anonymt kan du väl åtminstone tänka på att jag fortfarande ser ditt ip nummer och vet att det är ditt.

Vågar du inte stå för vad du kommenterar? Du som predika så mycket om hur mycket du hata om folk som kommentera anonymt? ...



Och visst det var fel av mig att skriva om kropparna så jag tog bort det, men pappa har inte gjort tjänstefel. Han har ingen tystnadsplikt som brandman när han räddar människor om att berätta vad som hände.



tänk lite marie snälla.

2010-05-19 10:52:30
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0