19e Maj 2010

Ah, lite störande.. det jag skrev nyss försvann och jag har inte all ork och energi i världen, blir bara irriterad! Nåväl, morgonen började med stress för jag skulle vara hos tandläkaren tio över sju imorse, lyckat som fan för vi kom dit först strax efter åtta tror jag klockan var. Min kind är fortfarande svullen, kan inte gapa mer än en halv centimeter.. så dom spolade med koksaltlösning och satte dit en tuss med smärtstillande vart tanden varit, så den ska jag ta ut imorgon ikväll. Om inget har blivit det minsta bättre så skulle jag få en remiss till Sunderby sjukhus, så då blir det kanske en resa dit nästa vecka till käk och hals. Hoppas verkligen jag slipper åka dit, vill bara bli bra igen. Känns bara som en endaste ångest allt, skulle jag ha skitit att dra ut tanden? Känns som så faktiskt. För det här är fan värre än tandvärk, det lovar jag er.

Nu är det snart middag här iallafall, gott för dom andra men lär smaka skit för mig.. om det ens smakar något, om jag ens får in en endaste liten bit i munnen! JA, jag älskar att gnälla.. skiter i om någon lyssnar eller inte, men ibland hjälper det faktiskt! 


Annars händer det inte alltför mycket här inte, Felicia har kommit hem från dagis för ett tag sedan och Morsan åkte hem nyss, hon var hit med mina ballerina skor hon beställt åt mig. Jag köpte ett par från Nelly.com men dom var för stora så Mamma köpte dom av mig genom att hon tog dom och beställde ett par nya i rätt storlek åt mig :) Så nu passar dom äntligen. 



Är hungrig som en varg, fyfan också.. det enda jag fått i mig idag är en liten smörgås, två klunkar vatten, en halv isglass. Det är allt! Vill inte gå ner i vikt, för det är precis det som håller på att ske, jag har fruktansvärt svårt för att gå upp ett endaste gram medans vissa bara behöver titta på en tårta så har dom lagt på sig bra många kilon, så vill jag också ha det. Vill inte bli smalare än vad jag redan är, inte snyggt alls. Vill ha lite former.. Men fortsätter det i denna takt med att jag inte kan äta knappt så då lär det gå åt andra hållet. Väger 46 eller 47 kg nu, inte ett gram ner tack.



Ne, ska sluta tjata hit nu.. läs inte om ni inte vill! Skönt att få skriva av sig och gnälla lite. Vi hörs senare idag om kraften, orken finns. Viljan är där, men inte resten. Kram på er, vackra ni!



Kommentarer
mathias

Älskar dig gumman hoppas du blir bättre snart för det tär på oss å ha det så här...

2010-05-19 16:25:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0