20e Maj 2010

Jodå, jag lever.. nästan! Har bara inte prioriterat bloggen alls, finner ingen ork eller energi. Just nu handlar det mest om att överleva känns det som. Börjar idag på en ny pencilin kur, så har dessutom fixat sjukintyg, surrat med arbets och min chef! Vet dock inte när jag kan börja jobba, förhoppningsvis nästa vecka. Är inte speciellt kul att inte kunna äta, dricka och bara gå omkring och ha ont och vara uppsvälld :( Har inte ätit något alls eller druckit en enda droppe något idag. Så jag känner mig en aningens uttorkad och svag, förhoppningsvis vänder det snart. Pratade idag med en tandhygienist, hon säger att jag en "käklåsning", alltså kan inte öppna munnen alls. Är mer hemskt än vad det låter.. Så nu blir det Kåvepenin 10 dagar :)


Nånå, ska ta och kirra iväg och ta mina mediciner nu sen bara ta det lugnt hela kvällen. Hoppas ni mår bra iallafall!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0