21a Maj 2010

Hejhej, sitter här och väntar på skjuts av Mamma, fyfan vad jag hatar att vänta. Har iallafall just kommit hem från vårdcentralen där dom sa att jag har hög näringsbrist och att jag skulle få en remiss omgående till akuten, så nu är jag på väg dit snart. Då blir det dropp samt pencilin intravenöst då jag inte kan gapa, får inte i mig vatten eller mat eller medicin :( Tråkigt men sant, så jag vet inte hur det blir med uppdateringen idag eller ens när jag blir hemkommen därifrån! Dom står iallafall och väntar på mig därborta så direkt jag kommer in så får jag behandling! Jag hatar sjukhus, men ibland måste man! Än värre är det när jag inte ens har med mig min man han och barnen åkte iväg för att äta men dom skulle komma direkt pronto till akuten när dom är klar. För det här gör jag absolut inte ensam :( 

Vi hörs när vi hörs. Kram och hoppas att ni mår bra.

Kommentarer
Lena

Usch då :( Krya på dig! Kram

2010-05-21 13:23:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0