22a Maj 2010

                                                                        
 

Godmorgon, har ni sovit gott? Vaknade strax innan kl sex när hjärtat åkte på jobbet, har städat hela morgonen, nu har jag nämligen gett upp. Min kropp börjar säga emot känner jag, börjar få tillbaka mina febertoppar, denna natt har fått sova men förra var verkligen hemsk, vaknade en gång i timmen av att jag svettades. Dessutom började the girl week igår också, så min mage smärtar nå fruktansvärt. Hade helt glömt bort att det var den 21a igår.

Svullnaden har iallafall lagt sig, så direkt när baby kommer hem från jobbet så ska vi till akuten för att få pencilin i armen, mest troligt sista gången jag får intravenöst.. dom var inte helt säkra ännu, så vi får se om nålen åker ut idag eller inte. Känner mig bara trött hela tiden. Fick iallafall i mig mat igår och det klagar jag inte över för jag var verkligen hungrig, direkt efter att jag ätit och blivit mätt så vart jag hungrig igen, så tror det gick bara en halvtimme eller timme mellan alla måltider där mot eftermiddagen, haha det märks verkligen att jag har haft så gott som noll näring. 


Haha, aldrig i helvete att jag drar ut en tand igen.. för det här vägrar jag att vara med om igen, hemskt med andra ord. Önskar ingen detta!

Den ena tandhyginesten sa att detta händer sällan och tyvärr drabbade det mig, den andre sa att det händer precis varenda en, som har en infektion i samband med utdragning av en tand, jaha så då får alla en käklåsning, det tror jag faktiskt vad jag vill om, men läste i förrgår i dagstidningen att en 9 åring hade dött av en tand, blablalba det var något iallafall.. fy vad hemskt, fick faktiskt en klump i magen. Nåja, ska sluta tjata nu och gå och plasta in min arm rejält och tejpa så att jag kan ta en dusch iallafall, vill inte blöta ner allt, kanylen och bandaget och allt.



Vi hörs senare. Förhoppningsvis med bilder :) Ska ta med kameran till sjukhuset, haha..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0