23e Maj 2010

Godmorgon, sitter här i soffan och bara tar det lugnt. Mina febertoppar verkar ha gett med sig litegrann åtminstone. Barnen kollar sitter älskade bolibompa och jag har städat hela morgonen. Nu försöker jag få inspiration till att skriva min krönika om föräldraskap! Ska bli kul, för det är första gången jag gör det. Sådant man skrev i skolan räknas inte, dessutom minns jag inget av det heller. Ska berätta åt er senare, om jag blir hel nöjd över krönikan, om vart den ska publiceras! Blir den bra så lägger jag även upp den här! 

Ska fortsätta lyssna på Cheryl Cole nu och finna inspirationen medans tiden finns! Kram på er. 

Kommentarer
Sharona

Längtar till att ha det som du har det, förutom det där med febern... Måste vara underbart att vara förälder :) Kram

2010-05-23 09:54:00
URL: http://sharonas.blogg.se/
sandra

vilken fin blogg du har! den kommer jag definitivt att följa med spänning. :)

2010-05-23 13:50:11
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0