24e Maj 2010

Man blir verkligen nere av det här skitvädret, regn och rusk ute nu. Inte alls mysigt. Har iallafall bakat nästan 60 bullar nyss, gjorde samma sak som igår eftersom att dom gick åt ganska fort! Min familj verkar då gilla dom.. annars händer det inte alltför mycket här, ska strax glida in i duschen iallafall.

Mitt sjukintyg skulle ha varit inlämnat idag, det var ett måste enligt arbets eftersom detta är dag 7 jag är borta från jobbet men har inte fått tag i dom överhuvudtaget så då får det vänta tills imorgon. Är sjukskriven tills den
29e denna månad, mest troligt blir det förlängt. Men det återstår att se, hoppas på det iallafall. Tänker inte jobba förens jag är helt återställd.



Nånå, ska dra vidare nu.. kraam på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0