26e Maj 2010

Var tvungen att starta om datorn ett par gånger för att kunna blogga, nu verkar den fungera iallafall :) Allt för er, hehe. Har haft min Pappa på besök här idag sen har jag lagat mat, städat och bakat så har verkligen inte hunnit med att blogga!

Ska ta och beställa en mössa åt Bella och inneskor till dagis åt Felicia, beställde tidigare idag ett regnset åt Felicia, sen varsin pyjamas, och 6 par trosor åt Felicia. Tack Mami ♥


Min älskade familj!





Nu facebook sen kika runt på barnklädes sidor.. hoppas jag finner det jag letar! Ger mig då inte ut här på stan, meningslöst då jag vet att det bara finns skräp rakt igenom på varenda butik! :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0