27e Maj 2010

Godmorgon, har vaknat strax före klockan sex.. är väldigt trött med andra ord! Dessutom har jag blivit förkyld och fått världens hosta. Barnen likaså :( En positiv sak med denna dag iallafall är att "the girl week" är över.
Även solen har börjat titta fram som man inte sett skymten av på en vecka, bara regn och åter regn!

Sitter förövrigt och väntar på att klockan ska bli åtta så att jag får ringa ett gäng med viktiga samtal, blandannat min läkare så att jag får ett nytt sjukintyg! Sen försöka få tag i arbets för 4 dagen i rad, sen ett annat viktigt samtal. Måste kanske först fylla på min mobil, hatar kommunala samtal för då vet jag att pengarna flyger iväg i telefonen. Sen är det bara pinsamt och snålt att be dom ringa upp mig, ibland erbjuder dom det och då tackar man inte nej.. är faktiskt dyrt att ringa dom, tycker jag.


Tills vidare kan jag bjuda på en bild från gårdagen när Pappa var här :)





Ni glömmer väl inte bort tävlingen som finns ett par inlägg ner? Som jag har i samarbete med www.3rdhand.se


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0