5 min blev till 45 min

Nu är jag och älsklingen hemkomna kom från akuten, fick min sista intravenösa dos sen tog dom ut kanylen också. Skönt! Hon skulle sen pysa iväg och leta plåster, vilket jag vet hade tagit minst 4 timmar att leta upp med tanke på att akuten just idag verkade vara en samlingsplats för hela kommunen, fullt med folk.. så lite papper och en tejp bit fick duga tills jag kom hem, bara jag fick komma hem. Det är nog väntan som är värst där borta, allt jävla folk. Ärligt så klarar jag inte av det, däremot döljer jag inte heller att jag är extremt folkskygg, jag undviker all sorts folkmassor, kan handla om att det bara är 5 pers i samma rum till en stor jävla marknad. Kan jag undvika det så gör jag det, men ibland får man släppa efter för att bli av med folkskyggheten!

Det som i vanliga fall skulle ta på sin höjd 5 min från ankomst till hemkomst tog nu 45 min.


Hade ju med mig kameran dit, men glömde bort den mitt i all nervositet. Nu är det lunch iallafall, men en och annan bild har jag att bjuda på sen :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0