5e Maj 2010

Godmorgon, fyfan natten har varit nästan hemsk för mig.. somnade vid halv två men vaknade vid tre igen, svettades och hade ont i magen, direkt jag blundade så började hela världen att snurra, fy också. Sen vaknade jag vid åtta igen av att älsklingen hade gett mig en sovmorgon och klivit upp med barnen, 90% av alla mornar så är det jag som kliver upp med dem, byta blöja, klä dom osv..sen när baby vaknar så fixar han frukost. Jag hatar att se mat i största allmänhet på morgonen, blir så jäkla äcklad. Så jag struntar alltid i frukosten, tyvärr.. inte ett bra odöme för barnen! Men allvarligt så mår jag skit av att äta på morgonen, det fungerar som sagt inte.. Så jag tar alltid min städtimme på morgonen, helt underbart att få skiten bortgjord ;) Haha nåja, nog om det nu.

Idag blir det ytterligare en lugn dag då Felicias förkylning verkar gå som en bergochdalbana för tillfället, på morgonen verkar hon frisk men senare mot dagen så är hon så trött och dåsig och orkar ingenting och snoret bara rinner! Sa redan igår när jag ringde dagis att om hon inte kommer idag dit så då vet ni att hon är suk, hon var ju även borta igår.. skulle aldrig någonsin falla mig in att skicka barnen på dagis när dom är sjuka, bara för att jag själv har fullt upp, så jäkla ego är jag inte. Blir tokig på föräldrar som "tror" att barnen är friska, skickar iväg dom till dagis, sen smittar dom ner alla andra barn sen blir det bara en enda ond jävla cirkel, fyfan också. Egoister till tusen finns det! Vad tycker ni om det?



Verywell, min fantasi för att blogga är minimal just nu så jag ska ta och bjuda på två bilder som jag tog igår iallafall, på mig och mitt hjärta..

Min, bara min! ♥





Och en bild på Mamman själv :) Herregud hur jag ser ut i håret, men jag vägrar att färga det.. vill såå gärna ha tillbaka min riktiga hårfärg, avfärgning är uteslutet då jag inte vill se ut som en platinablond fjortis.. haha ne, tack ;) Nu får det helt enkelt se ut som fan tills det helt enkelt ser bra ut, men en klippning hade inte alls vart dumt, men vill ju ha mitt låånga hår :) 





Och förresten, tusen tack för alla kommentarer igår :) Det värmer i mitt Mammahjärta att veta att jag inte är ensam om att vara rädd för sprutor! Ni är så himla gulliga ♥

Kommentarer
LINDAVIOLA!

sv; Haha, mamma var med mig när jag tog sprutan mot svinis. Jag grät i en kvart innan jag kom in i rummet, sen satt jag inne i rummet så länge så nästan alla utanför hann bli klara. Sen när jag kom ut var jag helst svart i ansiktet för att maskaran hade runnit iväg :s. Usch!

2010-05-05 10:14:48
URL: http://lindaviola.tk
elin

sv: jodå allt bra!:)

vad hade du tänkt göra idag då?:)

2010-05-05 10:33:23
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Mia

Hejsan...Håller med dej,är barnen sjuka ska man stanna hemma..Man ska inte vara egoistisk och lämna dom om man inte e säker på att dom är friska!



Frukost kan ja inte heller äta..Inte alls hungrig på morronen när klockan ringer..Men jobbar jag äter ja på jobb,då e man sugen på frukost vid 9.30 tiden när man jobbat sen 7 :)

2010-05-05 10:40:11
URL: http://missmia.se
LINDAVIOLA!

Oh, jisses! Nej, det kan ag itne förstå heller. Men kanske vill man bara få ut ungen, så då är det lika bra. Haha. För de är födda med kejsarsnitt då eller :)?

2010-05-05 10:49:14
URL: http://lindaviola.tk



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0