6e Maj 2010

SKITVÄDER än, fy vad less jag är. Ska förfan inte snöa nu, är ju snart Juni! Felicia är då sjuk ännu :( Så det vart inget dagis idag heller.. Hoja. Jag har då inte ett nå vettigt på hjärtat just nu iallafall, förutom att jag ska surfa runt lite och beställa lte underkläder till stora gumman, hon har ju slutat använda blöja nu på dagis, så det måste inhandlas! Hello Kitty får det väl bli, men om hon får bestämma så ska allt antingen vara rosa eller Bamse, som vanligt :) Dessutom är det bara jobbigt att skriva, just nu.. brände handen igår i ugnen när jag skulle ta ut maten, så jävla lyckat alltså.. så det bränner ännu som tusan och värker :( Synd om mig, jo tack jag vet.

Lovar att uppdatera lite bättre senare, med bilder också.. ska surfa vidare nu medans barnen vilar, det gäller att passa på!


En bild kan ni få iallafall, på Felicia och Mommo!





Nääähörreni, vi hörs senare med ett inlägg eller två.. om inte annat ett inlägg med bara bilder om det inte finns något vettigt att skriva. Tjing!

Kommentarer
Fanny

Hm. jag föredrar att följa bloggar som jag spontant tycker om, inte följa bloggar för att jag själv ska få fler följare. Men tack för frågan! Hare bra (=

2010-05-06 13:09:29
URL: http://dettrorjag.blogg.se/
malin

sv: javisst kan vi det =) lägger till dig nu på en gång, säg till när du gjort desamma! :D

2010-05-06 13:23:46
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0