7e Maj 2010

Hej på er :) Äntligen är Felicia frisk, bara lite lite hosta kvar men den märks knappt! Nu kan man äntligen gå ut genom dörren, har hållt henne hemma hela veckan.. vill ju inte att det ska bli värre än vad det varit! Nu har vi iallafall packat ihop dom sista paketen, så min älskling drog just iväg för att posta dom, hade vart väääldigt bra om min baby hade kunnat svara i telefonen någon gång så hade han kunnat ta ut mitt paket med min linnen som äntligen kommit! Fyy vad lång tid det har tagit, brukar det inte göra.. inte när man beställer ifrån Ellos iallafall.. Med hm går det då fort, ganska wiierd då det är "samma företag" i stort sett.. eller ja, den ena är dotterbolag till den andre. Wierd.. så dom ska jag ta ut ikväll. Min garderob behöver verkligen förnyas.


Vad har ni för er idag då? Party ikväll? Jobb? Kanske en hög med läxor som bara växer?

Ska ta och lägga barnen nu så att dom får vila lunch, ska fixa ihop ett inlägg med mina glass favoriter nu när sommaren börjar närma sig! :)





Just det, idag är det ju bara 4 månader kvar så blir min stora gumma hela 3 år ♥

Kommentarer
ksenia

visst, säg till när du följer

2010-05-07 12:16:24
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/
Emelie

Det blir en TV-kväll med fredagsmys som vanligt. Finns ju inte såå jättemycket annat att välja på med småbarn! :)

2010-05-07 13:08:09
URL: http://empeliel.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0