Dessa rubriker

Just tagit mig en underbar dusch, minns när barnen var riktigt små, så gott som nyfödda. Då fick man duscha på rekord, två minuter max, hade man riktigt med tur så hann man torka av sig innan man hoppade i kläderna. Nu är det annat, en låååång dusch. Härligt. Provade produkterna igen som jag fick igår och jag är lika nöjd idag som jag var igår! Tog och gjorde en hår behandling igen med den där hair mask eller vad den heter, luktar super gott och gjorde håret verkligen fint och lent.

Kylen ekar hooohooooo så en handlingslista har också skrivits, fy vad trist. Mat och räkningar, finns det något tråkigare att lägga sina pengar på? Jaja, sådant måste också göras. Tänkte ta och kika hur min web cam fungerar, eller jag vet hur den fungerar men vet inte hur man tar kort med den. Orkar verkligen inte hämta kameran utan det får bli en hel normal bild på en sliten Mamma :)

Inget verkar ju fungera, eller jo fungerade att ta kortet men sen när jag skulle spara så fattade jag noll, som vanligt då.



Kommentarer
who the fuck is

Hoppas du får en fin helg! Längtar oxå hem för en lång dusch :)

2010-05-28 14:26:40
URL: http://whothefuckis.se/
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hoppas du får en toppendag : )

2010-05-28 14:54:02
URL: http://vadfanskajagheta.se
pillan

åh vad glad jag blir :D tack så jättemycket!!

2010-05-28 22:12:13
URL: http://pillant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0