Förlossningen, mitt i värkarbetet, HAHA

Haha dom måste ju verkligen vara genom korkade på statistiska centralbyrån, iallfall något om någon undersökning dom vill göra, dom har ringt mig minst 15 gånger under igår och idag, jag har nekat samtalen, nästan alla.. tidigare idag svarade jag och gav dom en utskällning, dom la på luren.. nu ringde dom igen, en kille denna gång. Jag sa klart och tydligen att det låter ointressant i mina öron samt att jag inte har tid! Var seriöst tvungen att dra en jäkla nödlögn i sista sekund, han tjatade verkligen om att det BARA tar 3-5 min denna undersökning så jag klämde ur mig att jag legade på förlossningen mitt i ett värkarbete och han sa "Men oj, ja då har du annat att tänka på nu än detta, jag hör av mig igen om 3 månader".. sen började jag såklart garva i slutet åt min dåliga usla lögn, så han frågade varför jag smågarvar (garvade åt skämtet), men när jag och hjärtat väl hade kul åt detta så drog jag på med att legade med lustgas, därav garvet.. Haha, tre sekunder senare så sa han tack då och lycka till..

Haha, det fungerade ju iallafall :) Nu kanske dom inte ringer igen, kan vi ju hoppas på.. är såååååå less på dessa samtal hit och dit. Jag gillar inte lögner, men små vita går bra, ibland ;)


Och NEJ jag är inte gravid, för dom som inte förstod det hela jag nyss skrev.

Kommentarer
Mia

Man blir så trött när de inte fattar ett NEJ! Har flera som ringer men som inte förstår ordet och blir nästan sura när man säger att man inte är intresserad, blä!



Hoppas du får en toppendag idag utan påringningar och lustgas-vita-lögner ;-)

2010-05-12 10:31:31
URL: http://fredthevov.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0