Jag har tråkigt

ALLMÄNT...
Namn: Marie
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: ca 156 cm.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Brun.
Är du kär i någon: Jooodå ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Sådär
Tänker du på självmord: Inte nu men förut
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning
Vilket shampoo använder du: TRESemme.
Vilken parfym använder du: DKNY-Be Delicuos
Vad är du rädd för: Döden, höjder
Gillar du att tvätta: Haha vem fan gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej


SENASTE...

Film du hyrde: Allt för min syster
Film du köpte: Köper inte filmer
Låten du lyssnade på: Lady Gaga-Telephone
Låten du hade på hjärnan: Samma som ovan
Låten du laddade ner: Laddar aldrig ner, använder mig av Spotify
Personen du ringde: Maj
TV program du tittade på: 16 and pregnant
Personen du tänkte på: Baby <3


FAVORIT...

Mat: All husmanskost
Låt: Ååååååååh minns inte vad den heter :(
Sak att göra: Allt jävla möjligt
Sport: Inget, tränar inte..
Dryck: Vatten, juice, cola
Kläder: Leggins, brottarlinnen, hoodies, mjukisbyxor
Film: Allt för min syster
Bil: Audi


ANTAL...

Gånger du varit kär: många riktigt. 2
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: Säkert någon gång
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger då jag vunnit tennis + luftgevärs skytte tävlingar!
Ärr du har på kroppen: 2, som sitter på exakt samma ställe.. kejsarsnitt.


SENASTE...

Bok du läste: Minns inte
Personen du fick mail av: D7.se
Personen du fick brev av: Pappa
Personen du fick sms av: Mitt älskade hjärta
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Legat och ojat mig över smärtan
Var det kul: Jävligt kul
Hur tidigt stiger du upp: Sex eller sju på morgonen
Gillar du att slåss: Beror på, haha var kul att slåss i fyllan med L-L.
Vad ska du göra ikväll: Mysa

Är du seriös: Oftast, men folk som inte har humor kan fara åt helvete..
Vad är du allergisk mot: Mjölk, pollen, pälsdjur
Var har du ont: Kinden
Använder du hårspray: Nix
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Familjen annorlunda


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Både och
Gillar du ketchup: Nej
Är du glad nu: Inget av det
Var du glad igår: Verkligen inte, hade kunnat döda igår, ungefär.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Flera
Vad dansar du till: Allt möjligt
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: En fin stad.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga. Så svaret är ja!
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Både
Ett land jag helst vill besöka: Olika
Ska bli skoj: Ingen aning
Ska inte bli skoj: Att jobba arslet av sig för att spara!
Sparar till: Min resa i September.
Väntar på: SEPTEMBER!
Pålägg som gäller: Försöker att inte äta mackor, men ja, ägg tar jag väl på iså fall.
Dagens dryck: Vatten?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0