Sjukskriven!

Känner mig helt snurrig i huvudet, fråga mig inte ens vilken dag det är för det vet jag inte. Blev samma sak igår efter att jag fått pencilinet, iochmed att jag får det rakt in i blodet direkt. Så nu är det samma sak, men jag är ju på bättringsvägen. Pratade iallafall nyss med akuten igen om ett sjukintyg så det skulle dom fixa åt mig på en gång, så ska dit och hämta det ikväll sen är jag sjuksriven en vecka till att börja med sen får det förlängas ifall det behövs! Iom att jag ska arbeta med kunder så innebär det att jag måste prata, vilket jag kan.. men surrar jag för mycket så börjar värken krypa sig fram och det vill jag inte, så jag försöker hålla käft så mycket det bara går nu. Pratade nyss med han som äger stället för att uppdatera honom lite om hur läget är. Om jag ens hinner vara där något alls, det återstår att se!


Nu är det vila iallafall som gäller, ska ta och plocka fram rena sängkläder och byta iallafall. Har bytt i barnens sängar för en stund sedan så nu är det bort! Och stackars Pappa vart orolig sa han igår, hur det ska gå i Sunderbyn ifall jag skulle dit.. med tanke på att jag sa att det kanske kommer bli en operation, var ju tvungen att fasta och allt. Men en resa dit blev det inte, och det för att jag började bli bättre direkt efter medicinen.


Nä, byta sängkläder var det.. men först en bild eller två ;)


På balkongen med Pappa :)




Felicia äter glass :)



Kommentarer
Johanna The Dreamer

Vilken gullig tröja med bamse på!



Så söt när hon åt glassen med!



Hoppas du får en bra dag!



Kram

2010-05-23 11:54:59
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0