Tomtens verkstad, skulle man kunna tro..

Här är det som tomtens verkstad, nästan.. vi håller på att packa ihop en massa paket som ska skickas, har haft ute en gåstol, en gåvagn, barnkläder på Tradera plus lite annat smått och gott så det är nu färdigpackat och ska iväg imorgon! Sen ska jag lägga upp en laddning till med barnkläder!

Min man gick just iväg för att handla resterande som behövs till middagen! Blir hamburgare med strips. Kan ju vara gott sålänge det är lagat hemma, är då inte spec sugen på att trycka i mig frasses mat eller något liknanade som dryps i fett, haha fyfan i mig vad jävla äckligt! Riktig lat-mat.

              

Vad annars då, i helgen blir det att göra klart mitt walk-in-closet =P Rensa ut en massa skit därifrån, måla i min favoritfärg, sen hänga upp långa hyllor på väggarna så att jag får ha min alldeles egna stora garderob! Kommer blir så himla mysigt och fint!


Tyo såhär, dock finns det inget fönster sen är det mycket mindre också! Men jag vet att jag kommer bli nöjd.. och rosa ska det då inte vara som Matti gissade på, lila tror jag det blir iallafall..




Nu ska jag gå och kolla till stripsen ;) Vi hörs senare!

Kommentarer
alice

sv: har redan lagt till dig! (:

ja du .. jag vet inte vad den heter . haha! :D

2010-05-06 15:43:07
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/
Annie

Hänt idag då?:P

2010-05-06 16:39:01
URL: http://annielivet.blogg.se/
Bloggarmaja

ge mig gaderoben !

2010-05-06 18:27:26
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0