www.miltonsprodukter.se

Gick ju inte att somna så klev upp istället och tog en timmes "ta-hand-om-mig-själv-timme"! Passade då på att använda produkter från www.miltonsprodukter.se

Min hud tål inte mycket och framför allt inte starka parfymer, men dessa gick bra faktiskt. Huden vart len precis som den ska vara dessutom luktade alla produkter gott! Blir nog att använda hårprodukterna istället för tresemme jag alltid använt, håret verkar inte bli fettigt och jävligt, det gillas starkt! Så dom här produkterna får plus av mig! 


 Aphrodite Dusch & Bad-Gel med Kamomill  99 :-  
Flaskan räcker länge märker jag nu, behövde inte en mega stor klick som med andra produkter, sen luktar den såååå gott.. kanske ta en till dusch bara för att? Hehe..
                                               


                   





Aphrodite Hårinpackning med Olivolja och Kamomill 119:-
Vårdar mitt slitna hår som behöver sig en riktig upp fräschning av dess like, gilla!!
  







Aphrodite Body Lotion med Olivolja & Kamomill 129 :-
Luktar himmelskt gott och gjorde min hy baby len ;)







Aphrodite Body Scrub med Kamomill 119:-
Rengjorde verkligen min hy ordentligt, kände mig riktigt fräsch efter användning av denna!




Så, tuuusen tack www.miltonprodukter.se för dessa produkter, jag gillar dom och rekomenderar alla att köpa dessa, dyrt är inte alltid bäst, kom ihåg det för dessa är verkligen prisvärda enligt mig.


TACK ♥

Kommentarer
Emeliee

hihi näe, det var ju finurligt=D men nejtack=)

2010-05-27 21:11:24
URL: http://emeliediesel.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0