Yey

YESYESYES, jag slapp sunderbyn, LYCKA!! Däremot ska jag på akuten ikväll kl nio samt imorgon sviiiiiiiiiiiiiintidigt på morgonen för att få pencilin intravenöst (genom kanyl i armen).. vet att det finns ganska små folk i låga ålder som läser denna blogg så därför förenklar jag vissa ord som jag vet är svåra för er! Om jag kan gapa mer imorgon så åker kanylen ut och jag får börja äta tabletter. Nu har jag iallafall fått i mig ett glas med nyponsoppa och ska snart börja äta en banan sen börja koka mig lite tomat soppa eller kantarellsoppa, kan inte bestämma mig. Just nu längtar jag efter ett stort mål mat, fyfan vad gott!

Nåja, åkte in på akuten idag halv elva och fick komma hem halv två någon gång, fick pencilin där samt en kanyl. Så nu den senaste timmen har jag surrat med käk avdelningen i Sunderbyn.. blir det ingen bättring så ska jag dit på Måndag.


Nu ska jag försöka äta iallafall, glömde jag säga att jag har pizza i frysen?? Men gud vad gott, och jag som hatar sån där äckel mat, men nu lockar det rejält faktiskt.. känt mig som ett gatubarn i en hel vecka som inte kunnat äta, men nu jävlar.. soppa eller pressa pizza?? Gaaaaaaaaaah nu mat!!!!!!!!!!! Kram på er sweetiesar



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0