11e November 2010

Nu blir det ett sådant där blandat inlägg igen, lika det så man inte hinner glömma bort allt haha :) Nånå, har iaf lämnat Felicia på dagis så alldeles strax ska jag dra fram snabeldraken sen skura fort och efter det ska jag bege mig ut på stan och leta efter en lampa till flickornas rum till taket ;) Snacka lat alltså, har ju som bott här ett tag nu men har inte fixat en lampa dit, shame on mee!

Sen halv två så ska vi på bvc och väga/mäta samt kolla upp Bellas lår och snacka lite om mjölkallergin!

Denna ska också inhandlas på stan idag! Jag är alltid så jävla trött så ska prova med denna!

Mivitotal Premium




Ska även kika på lite kosttillskott så att jag börjar gå upp i vikt! Blir nästan äcklad av hur smal jag är :( 42 kg är lite för mig, gjorde bmi test för några veckor sedan och då visade den på undervikt! Så jag måste upp bra många kilon, men ska se till att dom hamnar på rätt ställe också och inte på magen, haha nasty nasty!!


"För att öka ditt kaloriintag krävs att du äter mer kaloririk mat, välj då inte i första hand skräpmat som pizza och hamburgare. Dessa maträtter innehåller stora mängder transfetter som är ohälsosamt."




Blääääääääääääääääääääääääää säger jag!!








Sen måste jag börja röra arslet mot gymmet också, haha lär ju ge upp på en kvart eller nå ;)



Nu blir det tidig lunch sen stan, hörs senare igen med ett icke blandat inlägg haha..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0