12e November 2010

Hej! Hela dagen har gått åt till att bråka med sjukvården ang min medicinering, har blivit runtskickad överallt.. efter att ha skällt ut varenda kotte jag pratat med så var det till sist en som tog mig på allvar! Så nu är det fixat, jag har inte ens fått i mig middag än, noll matlust! Jag är verkligen nere i en svacka just nu, fyfan. Sover som ett arsle på nätterna, eller ja jag somnar ju men vaknar alltid vid två, sen tre och ibland vid fyra sen somnar jag vidare.. vaknade halv tio idag! Helt sjukt.

Det jag vill ha allra jävla mest just nu är:

 En normal jävel inom sjukvården som finns där och tar en på allvar!

En endaste hel natts sömn


En stor sallad då jag inte får i mig riktigt mat


Mathias famn att krypa upp i ♥


Sömntabletter


Helkroppsmassage


Och en semester..


Ge mig!



Kommentarer
mathias

kan ge dig min famn, helkroppsmassage som du backar ur till slut, sömntabletter, och en semester en kort visserligen men nå iallafall puss puss

2010-11-12 18:12:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0