18e November 2010

Svar på tal;


Ang salvan om bröstörstoringen utan kirurgi!



Sofi skriver:

lilla gumman de där funkar bara för ett tag medans du använder den de är ungefär som botox eller en rynk kräm de blir inte ett bestående resultat så är de med alla krämer och sånt som är åtkomligt på internet bara ett tips:)


Jag svarar:


Haha vem vill inte ha stora bröst? Fungerar det inte alls eller om det inte blir bestående så då lägger jag mig direkt under kniven! Men salvan kan vara värd att prova iallafall, jag hatar små bröst och kommer alltid att göra det.


(
Haha förlåt mamma och pappa, nu är det färdigsnackat om bröst! Hädanefter blir det barnprat m,m)


Kommentarer
evelina

Jag tycker det är snyggt med små bröst, alla kläder sitter mycket bättre ut och det är fult att se allt för vulgär ut. =) Men det är ju bara vad jag tycker..

2010-11-18 19:43:53
URL: http://qwaszx.blogg.se/
sofi

Jaa självklart är de ju upp till dig och vad du tycker känner man inte sig bekväm i sin situation psykiskt/fysiskt så går de alltid alltid att ändra inget är ju omöjligt jag har själv funderat på en bröst operation någon gång i framtiden dock har jag ju en hel del byst just nu men den där pricken över i:et så att säga fattas i min kvinnlighet. hoppas de går bra med brösten gud vad mycket bröst snack de blev haha!;D

2010-11-19 18:21:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0