1a November 2010

Hejhej! Haft en bra dag? Jösses, redan 1a November! Jag tyckte det var igår som jag skrev 1a Oktober, tiden går fort! Men.. det har inte denna dag gjort inte. Har verkligen varit en lång dag. Flickorna vaknade fem imorse :) Hur jag än försökte aktivera dom så fick dom bara meer och meer energi, tog som aldrig slut.. sen på morgonkvisten blev dom alldeles övertrötta men vägrade sova!! Så efter lunch hopapde vi i overallerna och gick ut en timme, det gjorde susen för när vi kom in igen så tog jag tag i disken och Bella hon somnade! Nu är det ÄNTLIGEN kväll, så ska snart ta och lägga tjejerna sen slänga mig i duschen tror jag!

Imorgon är det iallafall dagis för B, F är ledig då hon har skollov.. tydligen så är det någon regel att är man över 3 år så måste man vara ledig på skollovet då man tillhör skollagen, blablabla.. fan, jag och mitt minne!! Men B ska iallafall dit, min lilla bebis :)

Nånå, ska lägga kidsen nu.. åtminstone försöka! Vi hörs ;) Kramkramkram..


Och en fin bild ur arkivet!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0