21a November 2010

Natten var återigen ett helvete där en stund! Ungarna somnade rätt tidigt men vaknade en efter en! Bella vaknade vid tolv och var vråltörstig, dock somnade hon om på direkten.. 40 min senare vaknade nästa. Hela sängen var genomblöt, och blöjan genomkissad.. mys, not. Så där mitt i natta fick jag börja med att  byta sängkläder och natta om flickan. Sen kunde jag inte somna om själv.. vid sju vaknade dom, Felicia väckte mig och sa att hon spytt! Trevligt. Nu är hon mycket mycket piggare och har energi till tusen, tror då inte det är magsjuka för hon har bara spytt en gång o så..

Nu kollar hon bolibompa iallafall och Bella har åkt till sin Pappa vid halv ett idag :( Tomt och ensamt här nå fruktansvärt. Sån himla tur att jag har Felicia mitt hjärta :) Fast nu har hon ingen att bråka med, hehe..



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0