23e November 2010

Herregud vilken helvetes natt, somnade rätt tidigt och vaknade vid fyra med världens jävla tandvärk.. tänkte att jag tar med mig pigan vid sju på morgonen så går vi tillsammans till tandis. Men jag somnade vid halv sex tiden och vaknade HALV TIO!! Vilket jäävla kaos alltså, Felicia börjar ju dagis kvart över nio och jag hade ett möte direkt efter lämningen samt tvättstuga tidigt på morgonen sen skulle jag även hinna till tandis innan hela kommunen står där med tandvärk. Men så blev inte fallet nä utan jag blåste på till halv tio som sagt, sen var det bara att stressa iväg till dagis sen hem igen och boka om mötet. Hoj, känns som om hela dagen blir förstörd när man sover sålänge fast skönt är det ju iofs. Nåjo, ska ta och bege mig snart till tvättstugan som jag bokade om..

Jag tycker att jag inte gör annat än och tvätta :( Så trist men måste man så måste man.

Imorgon är iallafall F ledig från dagis för då ska hon på blodprovtagning, jag tog äntligen fingrarna ur rö... och bokade en tid. Så nu ska det kollas upp om hon tål mjölk eller inte. Mathias går dit med henne medans jag går på mötet jag var tvungen att skjuta på tack vare min försovning.

Jag saknar att kunna sova bort hela dagar utan att få ångest över det.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0