25e November 2010

Godmorgon från ett iiiiiskallt Gällivare :) Tror det är närmare -30 grader ute. På en halvtimme beger vi oss mot dagis sen måste jag hem på direkten och städa fort som tusingen, får nämligen besök vid tio tiden :) Måste även ringa högsta chefen inom top, nu får det fan hända något med denna kyla i min lght :( Är som liite less på att behöva frysa dagarna igenom, min förkylning försvinner ju aldrig.. deras fel, säger vi.

Nånå, ska plocka ihop allt som ska med nu.. hörs sen! Kram på er och frys inte ihjäl där ute ;)



Kommentarer
maria åkemalm

min pappa kom å mluftade mina element...å då vart det värme!det kan tydligen bli luft i dom, spec.när man bor högst upp =) ring å tjata!

2010-11-25 09:41:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0