26e September 2010

Jösses vilken stressig dag, är först nu som jag satt mig ner i lugn och ro! Jag har just lagt Felicia och Mathias håller på att söva Bella, blir det inte alltför sent så ska vi surra lite, slå in julklappar och fika.

Alla julklappar är så gott som färdiga nu iallafall, tur det.. jag hatar att vara ute i sista stund. Jag hade bara behövt två mega stora, tomma kartonger. Det får bli morgondagens letande kanske.


Medans Mathias försöker lägga Bella så ska jag ta tag i disken sen rusa ner och boka tvättstuga, kul liv va? Har man barn så är det ens verklighet att städa, tvätta dygnet runt.

Är ni klar med alla julklappar?


Haha t.om julgranen har vi ju satt upp ;)

Kommentarer
nadia

Blir inga julklappar i år.. Är student och pengarna räcker inte till. Speciellt eftersom att man nu i november bara får 6000 och i december får man inga pengar alls. Inte konstigt att csn är så jävla hatade som dom är.

2010-11-27 23:41:32
URL: http://www.prinsessanadia.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0