30e November 2010

Hej på er! Jag hade en alldeles för stressig dag igår så jag hann knappt sitta på datorn :( Har inte ens hunnit läsa dagstidningarna så jag har noll koll på vad som händer i världen nu, haha! Nemen dagen har iallafall gått åt till tusen samtal åt allt och alla, är uppbokad på möten precis hela veckan.. skönt att få beta av en efter en! Efter denna vecka slår jag av mobilen med jämna mellanrum :) Förövrigt väntar jag att klockan ska rulla på lite mer, så när klockan börjar närma sig sju så är det godnatt för barnen och då åker alla oinslagna julklappar fram. Så det ska jag fortsätta med ikväll hade jag tänkt!

Ska även visa er 2 svinsöta klänningar som tjejerna ska ha på dagis omkring julen.. dom har alltid någon slags julfest så jag passade på att inhandla lite finkläder! Visar dom alldeles strax..

Felicia Julen 2008




Felicia Julen 2008





Så liten hon var ^^  ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0