50 sanningar om mig!

1. Jag har inget tålamod.
2. Jag är livrädd för höjder.  
3. Jag ogillar folk som skryter.
4. Jag är livrädd för mörker.
5. Jag har två barn.
6. Jag har en handledssjukdom som gör att jag inte kan böja/använda min högra handled.
7. Jag har väldigt svårt för att gå upp i vikt.
8. Jag har ett bmi som visar undervikt :( 
9. Jag hatar lögner.
10. Jag är gift. 
11. Jag är beroende av päronsoda.
12. Jag har 1 storebror.
13. Jag hatar snabbmat.
14. Jag är arbeslös.
15. Jag flyttade hemifrån när jag var 16 år.
16. Jag gillar cigg.
17. Jag hatar folksamlingar.
18. Jag lider av depression.
19. Jag hatar alkohol mer än någonsin.
20. Jag älskar våren.
21. Jag gillar inte mina bröst. 
22. Jag ska göra en bröstförstoring direkt jag sparat ihop 40.000 kr.
23. Jag ogillar smala killar.
24. Jag har aldrig testat droger.
25. Jag är oerhört svartsjuk av mig.
26. Jag har en bästa vän som heter Sara
27. Jag älskar rosa, svart, vit, grå
28. Jag önskar att min släkt hade något mellan axlarna. 
29. Jag äter medicin mot min depression
30. Jag kan inte leva utan ovannämnda
31. Jag har lämnat mitt gamla värdelösa liv bakom mig.
32. Jag har fått ett nytt intresse, bakning!
33. Jag är absolut inte samma person idag som för ca 6 år sedan. 
34. Jag har blivit dömd.
35. Jag är nöjd med allt på min kropp förutom mina brön ;p
36. Jag har en svaghet för choklad. 
37. Jag älskar mitt långa hår.
38. Jag är kort.
39. Jag har inte körkort. 
40. Jag blev en ung Mamma.
41. Jag älskar hemmakvällar.
42. Jag vill hoppa fallskärm men törs inte.
43. Jag blev mobbad i grundskolan. 
44. Jag har dålig humor.
45. Jag hatar droger.
46. Jag är en djurälskare. 
47. Jag sminkar mig aldrig. 
48. Jag har ofta ont i magen.
49. Jag är mer en kvällsmänniska än morgonmänniska. 
50. Jag kommer alltid stå för mina handlingar och vara den jag är.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0