7e November 2010

Det är som lite tomt här hemma :( Bara jag och Felicia här för Bella har åkt till sin Pappa, veckorna går så himla fort :( Men snart syns vi ju igen, rättare sagt imorgon och jag längtar så jävla mycket!
Som nästan alla andra nätter så vart även denna natt sömnlös så ska ta och försöka vila en stund! Känner att jag behöver det, är helt snurrig i huvudet av sömnbrist. Tragiskt! Sen har min älskade förkylning kommit tillbaka, alldeles underbart.. nästan så att jag har blivit van ;)

Hur har er helg varit? Nu ska jag sooova! Ska bara gräva lite bland alla bilder o se om jag hittar något att bjuda på, tycker det har varit lite bildfattigt här i bloggen på sista tiden!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0