9e November 2010

Hejhej! Och typ där tog orken slut, idag vid tolvtiden började Matti skruva ihop flickornas nya säng.. höll på till tre tiden och gav upp. Så när han for hem så fortsatte jag, fyfan vilket slitgöra! Sen strax efter fyra kom han hit igen och gjorde klart, jag vart slut av att bara se att det fortfarande var kvar 400 skruvar haha.. nu är den klar iallafall och bilder på det kommer imorgon! Nu ska jag kika på något program som går på ettan om christer sjögren, haha kul? Not! Handlar iallafall tydligen om en tant från min hemby som är släkt med honom eller nå och då har det blitt tv av alltihopat! Såja, Pappa tyckte jag skulle kolla så jag får väl göra det då!




Sen är det hopp i duschen så att man är någotsånär representabel imorgon när jag ska på adviva :) Huh, jobbigt att sitta där men jaja, jobb behöver vi alla! Jag som tänkte börja plugga men då kom ju det här ivägen! Nånå, blir det bara pannkaka av det här så då sätter jag fart med att göra min dröm till verklighet!


Ambulanssjukvårdare




Rädd som en hare är jag men det försvinner, för jag vill verkligen jobba med det här!

Rädda liv och veta att jag får ut något bra av mitt jobb!!



Och jag VET att det kommer krävas extremt mycket av mig för att nå mitt mål, men vill man så kan man!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0