Fattiglapp!

Hej och godkväll! Eh, nä INTE godkväll här inte nä. Det är ena jäävla tattargrannar man har, riktiga fattiglappar. Jag var på väg till tvättstugan och fick just en pikébuss bakom arslet och framför mig samt en polisbuss, same shit diffrent name? Iallafall, fixade tvätten sen gick jag hem.. men jag höll på att svimma av i trappen för fyyfan vad det stank mäsk och sprit :/ Kukhuven som är så fattiga och måste koka och sälja åt små fjortisar för att få tjäna sina få hundralappar! Gick iallafall ut på balkongen en sväng och kikade och då bar polisen ut väldigt bra många dunkar med mäsk och sprit samt en kokare ;) HAHA säger jag!! Så går det serrni! Det var det det.

Jag kommer ALDRIG någonsin att sätta alkohol i min mun, inte ens en jävla folköl! Alkohol är till för dem svages psyke rakt av. Och jag kommer hålla fast vid mina ord ända tills jag fan är pensionär och sen dör!

Nåja, jag överväger iallafall att klä barnen och åka iväg till Mathias och sova där inatt om inte denna stank försvinner snart! Och soppan är ju inte billig i kallstart så jag funderar på (om fallet blir så) att skicka faktura på soppan till idioten som kokar, fast det har han väl inte råd att betala nu när hans extrainkomst försvann, skrattskratt..

Hoppas fanskapet flyttar ut självmant eller alt blir vräkt, lycka!





Kommentarer
nadia

Du kanske också kan behöva en extra inkomst om du inte har råd att starta din bil? För övrigt så tycker jag att man kan brygga om man bor i hus, så grannarna slipper lukten. Och självklart inte heller sälja till minderåriga. För övrigt kan man nog tjäna ganska många tusenlappar extra varje månad på att sälja. Sen är det upp till människorna som funderar på att köpa det hembrända, om det är en bra idé eller inte.

2010-11-28 21:04:41
URL: http://www.prinsessanadia.se
Alexandresen

vad menar du med dom svaga, alkohol inget för svaga ?

2010-11-28 21:07:41
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Alexandresen

sv: oki, själv så dricker jag inte...

2010-11-28 23:01:55
URL: http://alexandresen.blogg.se/
malin

lypsylen med cola smak finns att köpa på kappahl fanns även fanta, m.m

2010-11-29 06:55:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0