Jag är ingen supermorsa!

Hej på er! Dagen har vart milslång känns det som, med tanke på min sömnbrist så har det inte varit nådigt :( Vid halv tre tiden tog min energi slut så var tvungen att be Mamma komma hit efter jobbet och vara med ungarna en stund, jag stupade i säng direkt och slocknade på en nanosekund, somnar sent och vaknar fem eller sex varje morgon. Det tär på en! Detta är ju som ingen skönhetsblogg där jag skriver vad jag har för färg på trosorna och liknande, utan den handlar om mig samt barnen och våra vardagar, går inte under stolen med något!

För jag tror verkligen inte att det finns någon supermorsa som har energi dygnet runt, idag var det min tur att gråta av sömnbrist.. allt var skit och inget dög! Nu har iallafall Felicia somnat, bara Bella kvar sen ska jag med sova :) Jag längtar!


Men först ska jag gå igenom min mail och kontakta blogg.se med ett litet ärende ;)



Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0