Skithåla!!

Hela dagen har jag varit nedstämd, inget har dugit nästan. Enda glädjen var när pappsen var hit på förmiddagen! Då blir man alltid glad. Sen barnen, dom gör mig alltid glad. Men resterande av denna skithelvetes-whatever-the-fuck-vaddetnuär-för-dag!! Den har bara vart skit rakt igenom. Jag är bara så jävla less, tänka sig om man hade vågat ta det där jävla steget att flytta från stan. Men så jäkla kul att flytta själv? Och vart någonstans? Fast ja, allt kan bara bli bättre än vad det är här. Förvarenda liten människa i den här stan är totalt dängd i väggen i mina ögon. Är hellre ensam någon annanstans än omgiven av nötter här.

"Älska dina fiender, det gör dom mer galna än vad dom var från början"


Har sagt det förr, men nu menar jag det.. nu letar jag lght någonannanstans.. vartsomhelst men inte i denna kommun!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0