10e Oktober 2010

Godmorgon :) Passar på att blogga en snabb sväng medans ungarna kollar nallepuh film! Ser att det snöar ute, vad myys.. som jag har längtat!! Idag är det även Pappa vecka för Bella, min vecka är slut :( Fyfasen vad jag kommer sakna henne, fast vi lär nog åka och hälsa på tror jag. Jag och Felicia kommer ju sakna ihjäl oss annars!
Kidsen är iallafall nybadade, sen om några timmar blir det pannkakslunch och efter det ska dom på 3 årskalas! Och då ska jag passa på att ta det lugnt och bara andas, känner att jag behöver liite tystnad haha ^^

Kan ju bjuda på en gammal bild ;)

Hur fina? Bilden är tagen 13e Mars 2009! Bella var bara 1 dag gammal här :) Kärlek!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0