13e Oktober 2010

Hej! Har verkligen hamnat i en bloggtorka känner jag, har liksom ingenting att skriva om! Trist men sant. Nu har vi iallafall klivit ur förkylningen som varade i typ en månad för mig och för Felicia en vecka.. så idag fick hon gå på dagis! Lite trist att bara vara hemma, men men så är det när man är sjuk.. Funderar nu på om jag ska våga slänga i den bruna färgen i håret jag köpt, är lite tveksam.. tänker alltid på om färgen inte räcker och jag vill helst inte springa på affärn som ett kioskmongo med olika färger i håret haha. Pinsamt.





Kommentarer
Linda

Hej sweetie:)

Jag färgar ibland hemma, men hos frisören blir det nog lite bättre. men dyrt var det, jag var hos frissan på måndags och det kostade 1200 kr!

Och det var bara lite klippning på topparna och färg.

Det är nog lite för dyrt!



Hur är allt med dig? Jag har varit borta från bloggen några månader men har börjat skriva igen. hade lite tuff period i mitt liv och kämpar på fortfarande.



Kram!<3

2010-10-13 22:28:56
URL: http://babymelody.blogg.se/
johanna

jag mixtrar hemma å sen brukar de ibland bli skit av de hela och så går jag där med grönt eller grått hår eller nå annat jävligt å då får jag ändå gå till frissan å punga ut flera hundra. Då brukar jag bli lite tjurig å vilja raka skallen men så inser jag ju att då skulle jag se ännu värre ut så då håller jag bara käft å betalar :D

2010-10-13 23:59:33
URL: http://kukensvrede.blogg.se/
sofi

hurru margit ett fett tips om man har blont hår så färga inte helt brunt ta en släng med rött i färgen typ som mohogny av den mörkaste skalan först då har du en bra bas så att de inte blir grönt vem vill de? sen färgar du brunt då håller färgen längre och får mer glans och färgar man ljus utväxt så färga inte hela håret utan köp en hårfärningspensel för att om du tex vill byta färg så har du flera lager att få bort från håret dessutom blir de så mkt snyggare när man inte ser ut som en färg hjälm :) mkt heta tips från mig som exprimenterat mkt med färg kram!

2010-10-14 17:03:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0