14e Oktober 2010

Nu jäklars äre vinter ute, var ut igårkväll på två promenader med Felicia i vagnen.. fysatan vad kallt det var! Om det är såhär kallt ute redan nu så vill jag inte bli påmind om hur det kommer vara när det väl är -40 grader som vi ibland brukar ha!? Och jag som sa att jag älskar vintern? Ska iallafall gå och hämta kidsen från dagis om en timme, men först blir det en sväng med dammsugaren och skurmoppen! Passar på att göra bort sådant tråk medans det inte är små barnafötter som rusar omkring överallt!


Förresten, har jag nämnt tidigare att rödakorset inte är så pjåkigt ändå? Tycker inte om att handla på sådana ställen men va fan, jag och Matti var in dit idag och jag fyndade världens sötaste klänning åt Felicia och Matti köpte två vhs filmer, hej och hjärtligt välkommen till år 1990 hahaha ;D


Nä, städa var det ja! Vi hörs senare. Kram på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0