15e Oktober 2010

Helloo! Läget med er? Skönt att det är helg. Jag vaknade upp till kvinno-jävla-skit-värk.. ja, ni vet vad jag menar. Dessutom vaknade jag upp ur en hemsk mardröm, och jag som aldrig drömmer mardömmar.. scaary! Drömde om att det brann ute på gården, alltså utanför porten i en liten lekstuga som inte ens existerar in real life. Fyyfan, betyder det nu då att det kommer att börja brinna på riktigt? Haha fyfan, nojigt värre.

Nånå, hoppas det är färdig drömt med mardrömmar nu.. förövrigt åkte iallafall Bella hem nyss, min lillpiga har vart här några timmar medans M har jobbat! Och på Söndag är det min vecka, fy tusan vad längtar som en dåre. Är sjukt jobbigt att vara utan sitt ena barn, man känner sig inte hel. Tur åtminstone att jag har Felicia, min gullegumma.. annars hade det som varit rätt tomt och ensamt här :( Planerna var egentligen att vi skulle upp till Matti och sova där ihelg, men min lust försvann totaly! Pallar inte med massa bråk o tjafs.. tyvärr.

Ska lägga upp en av mina favoritlåtar lite senare iallafall, ska försöka vila lite med Felicia nu för sen ska vi baka! Har som lovat henne det. Vi hörs. Kraaam

Kommentarer
Linda - En Vimsig Mamma

Halloj!! De är bara bra här =) har samma vecka som dig dock å de vet man ju hur de kan vara =/

Hoppas eran fredag blir kanon!! kram

2010-10-15 14:42:54
URL: http://holen666.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0