16e Oktober 2010

Morning! Fuck, min kvinnovärk man har en gång i månaden blir bara värre och värre för varje månad, det stör mig :( Känner mig helt jäkla nere, bara några dagar kvar så är det över. Nånå, bara att hålla ut, le och vara glad ;) Sov iallafall hos mr x inatt ;D Jag vart som sugen på att kika film mitt i natta men han däckade som en klubbad säl vid halv tolv typ.. trevligt sällskap haha :) Nu väntar jag och barnen på att Moffa ska komma hit! Alltid lika skoj, dom verkligen äälskar honom och klänger på honom som om det inte fanns en morgondag.

Felicia ligger och vilar, gav henne lite alvedon sen däckade hon! Förkylningen väägrar gå över och hostan blir bara värre hela tiden, fyfasen också.. hoppas iallafall att hon sover bort en del av förkylningen nu! Om inte annat får jag ringa barnkliniken senare idag så får det bli ett besök dit, måste bara leta fram vårat klippkort först.. haha! Stamkunder med andra ord. Vette gudarna hur många gånger vi har sprungit där med storgumman. För några år sedan hade hon enorma problem med sin mage så då fick vi ett klyx schema att följa, så vi besökte sjukhuset varannan dag och hade vi tur så var tredje! Tömning av magen sen fick vi åka hem, sen upprepa proceduren varannan dag i bra många veckor.. tur att det gick över! Och hur det gick över? Det ska jag nämligen berätta för er.. nu blir det ett sånt här inlägg om en massa olika grejs, men va fan.. läs eller skit i det :)

Ni vet sådana där siare, eller ja.. sådana som tror på gud och sådant tjafs? Jag tror inte på gud, jag tror inte på folk som kan spå om framtiden! Absolut inte. Varför vet jag inte. Nåja, men vi var iallafall på ett fik jag och Felicia för några år sedan.. då hade vi precis kommit från sjukhuset så hon sov i vagnen.. när vi klev in på fiket/loppisen här i stan så kom det fram en äldre dam och surrade med mig.. när vi surrat på en braa stund om allt mellan himmel och jord så frågade hon mig att hon vet att något inte är bra med Felicia, jag berättade om den knasiga magen.. hon frågade mig om hon fick be en bön åt Felicia medans hon legade i vagnen? Whaaat tänkte jag för mig själv.. men svarade javisst. Hon sa till mig att hon kan "be" bort onda sjukdomar och liknande skit.. typ be bort glutenallergi och skit men jaa, allt. Jag tyckte bara att allt lät helt jävla vrickat.. och det låter vrickat också nu när jag skriver det!! Men vet ni vad? Efter hennes bön och när vi kom hem o allt så var det färdigsprunget på det där sjukhuset med magen och klyx schemat plockades bort. Så var det med den saken. Galet, ska man tro på sådant där.. Gör ni det? Typ gud, siare och sånt? Haha man kanske ska bli en troende fan nu när man börjar tänka efter.. eller?


Nu vart det ett låångt inlägg såg jag, fick iaf ett mess av barnens Moffa att han snart är här så nu ska jag lägga bort datorn! Som sagt, ett låångt inlägg om förkylningar och lite allt möjligt.. haha kan bli så ibland. Vi hörs kanske lite senare! Kramkram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0