17e Oktober 2010

Hejhej bloggen! 6 år idag med Mathias, tiden går fort. Och vi har banne mig gått igenom allt tillsammans, och att jag älskar den karln så sjukt mycket ♥ Det bästa och absolut finaste vi vart med om tillsammans är förlossningarna med flickorna, såå vackert!

Förövrigt så är iallafall tjejorna uppe hos Matti nu och jag är hemma och bara vilar. Försöker andas igenom denna jävla värk, bara 1 till 2 dagar kvar så är mensvärken borta. Sitter nu o lyssnar på Rasmus Seebach - Engel. Finns det någon finare låt? Never ever ;P Funderar faktiskt på ett stek hett bad, så härligt.. värmekudden börjar jag bli less på så nu blir det badet en stund, och lite tända ljus och TYSTNAD i mina öron. Lovely :)

Förresten, sa ju tidigare att vi skulle på stallet med tjejerna! Men pga av snoriga näsor o så, så sköt vi upp det ett par gånger om.. men idag var vi dit en jäkligt snabb sväng. Kollade på ponnysarna, tjejerna gillade det iallafall.. men medans vi gick igenom korridoren vart det luktar ren skit så höll jag på att avlida, värre vart det när vi kom in till boxarna.. fyyfasen. Så det vart en snabb visist med andra ord, sprang nästan ut sen.. vad faan skulle jag dit o göra kan man tänka sig. Jag och Felicia gick iallafall in i en box och klappa en liten ponny, jag hade som aldrig vågat om det inte hade vart för att en skötare stod där inne.. ena ponnyn fick barnen inte klappa då den hade en vana att naffsa på fingrarna ;) Och kidsen föddes ju med tio fingrar och dom vill vi helst behålla!

Badet var det ja, vi hörs. Hejs!


Kommentarer
elin

du har så söta barn! :D

2010-10-17 18:29:59
URL: http://elinlundqvisst.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0