18e Oktober 2010

Halloj! :) Kan man bli gladare än vad jag är idag trots den hemska förkylningen? NÄ, skulle inte tro de va.. den där hemska kvinnoveckan är över = smärtan borta. Guud så underbart! Längtar verkligen inte tills nästa månad haha. Har iallafall redan börjat med middagen, lite tjuvstart såhär för ungarna är redan nu döhungriga.. jag skippar maten helt idag jag, har ändå ingen matlust och maten smakar ändå ingenting! Felicia har iallafall blivit mycket piggare sen igår, herregudändå.. febern är kvar men annars är hon pigg. Tror iallafall det får bli en hemmadag imorgon från dagis. Men men det återstår att se :)

Min kväll ser ut såhär:

Ett mysigt bad!



Nu ska jag kika till middagen ;) Se yo!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0