1a Oktober 2010

Hej! Men gud vad det känns konstigt att skriva Oktober, nu är hösten verkligen här.. märker man även på att mörkret kommer fortare ute! Alltså inte alltför länge kvar innan vintern är här.

Imorgon flyttar jag ut från Mamma och in i min nya lägenhet! Ska bara vika in alla mina och ungarnas kläder samt stryka och hänga upp gardiner i alla rum så är det någotsånär beboeligt iallafall..


Vet ni vad jag saknar allra mest? Alla familjemiddagar, att få krypa upp i Mattis famn. Att jag saknar den där karln nå fruktansvärt mycket, är jag inte knäpp så blir jag snart det. Fruktansvärt jobbigt den här saknaden, att vara med varandra i 6 år och sen rinner allt ut i sanden.. I hate it! Men jag kommer aldrig någonsin vilja ha någon annan än honom, kommer aldrig älska någon annan än honom. Min enda riktiga kärlek. Fyfan, livet suger rätt hårt just nu kan jag säga er.



Skulle ju fota i lägenheten så att jag kan visa er men var helt inne i min egna värld när jag packade upp så jag glömde helt bort kameran, men bilder kommer! Felicia har iallafall somnat nu, rätt tidigt jag vet men hon vägrar ju att vila på dagarna så därför blir det alltid tidiga kvällar.


Finns även en till jag saknar så fruktansvärt mycket ;( Min älskade lilla söt Bella! Fyfan vad jag saknar min lilla tjej. Men imorgon kommer hon ju till mig, vecko byte på Fredagar så imorgon börjar vår "delad vårdnad" på henne. Och fyfan vad vi ska myysa alla tre. Mina fina tjejer! Mina hjärtan, hoff hade inte orkat en sekund utan dom.

Min sötBella!




Storasyster och lillasyster ♥



Den familjedröm jag hade är krossad, men jag vill ändå spola tillbaka tiden till igår.. krypa upp i Mattis famn och bli omhållen! Känna kärlek och trygghet. Jag saknar dig/er.. mina hjärtan. Det var inte det här jag velade!


.. Att skriva det här utan tårar i ögonen, är för mig.. omöjligt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0