21a Oktober 2010

Hello :) Mår ni bra? Var rätt så dåsig igår så det blev inget bloggande för min del, är inne nu på min 5e vecka med hög feber och förkylning så jag funderar på att pallra mig till akuten ikväll.. återstår att se faktiskt. Man lyckas alltid komma därifrån sjukare än man var från början. Sitter iallafall nu och väntar på att Matti ska plocka upp oss, sen blir det affärn för att handla lite ;) Kylen och frysen behöver tankas lite.

Har även börjar fundera lite på det där med julklappar, vad man ska köpa åt ungarna! Frågade Felicia vad hon vill ha och till svar fick jag att hon vill ha ett badhus, så.. ja, kanske man ska hålla sig till lite mer realistiska ting istället! Hehe. Förövrigt skippar vi nog jultomten det här året med tanke på förra årets bravader, haha.. När tomten kom så skrek Felicia så högt att jag funderade på en hörapparat, dessutom velade hon gå och sova av rädsla. Kanske borde ringa hit jultomten sisådär varje kväll vid sjutiden? Då slipper vi nog allt kvällstjafs haha.

Är ju faktiskt inte speciellt länge kvar till julen, och jag som hatar den mer än någonsin men man får faktiskt le och se glad ut speciellt när man har barn :) Julen är ju som till för barnen, tycker jag! MEN, jag hoppas att dom sänder något liknande Anna Anka program iår igen precis som förra, sjukt kul ju.

Nånå, nu vart det ett blandat inlägg igen om det ena och det andra, hör att kidsen bråkar nu så nu får jag glatt sätta bort datorn en stund för att lösa ett världskrig :) Ha det bra!


All kärlek!

Kommentarer
mathias bäckström

på julen ska då bella ha en jultomte för då är hon med mig:)

2010-10-21 16:17:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0