23e Oktober 2010

Godmorgon, eller ja det har det vart här hela natten kan man säga! En timmes sömn fick jag sen tyckte Bella att det var godmorgon mitt i natten sen dess har vi bara vilat alltså inte sovit. Så idag är jag ingen direkt supermorsa med energi till tusen! Efter lunch kommer iallafall Matti och hämtar ungarna så att jag får sova alternativt vila en stund för jag behöver det. Men trots min enorma trötthet imorse så drog jag igång med att storstäda, bara golven kvar men dom får jag glatt vänta med tills M hämtat barnen, omöjligt att skura med för många fötter springandes överallt^^ Förresten, plockade fram kameran igår och laddade den så nu har jag fotat bilder på min lägenhet!

Ska visa er alldeles strax ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0