24e Oktober 2010

Hejhej! Söndag idag och helgen är över, är även Pappa vecka idag för Bella så hon åkte dit vid halv två tiden! Fyfasen vad jag saknar min lilltjej.. har vart lite kass uppdatering jag vet. Ska fortsätta nu med att sortera alla 7000 bilder i datorn, allt är huller om buller, noll ordning och jag är less på att leta ihjäl mig efter det jag söker! Efter det blir det en klädbeställning :) Bara man hittar något som faller en i smaken! Har du tips på några barnbutiker på internet? Tipsa mig gärna :)

H&M
Ellos
KappAhl
Lindex

Inget som intresserade mig där!

Kommentarer
vicky

SV; Linus&Lotta kanske ^^ hehe

Okej,det är bara bra med mej :)

2010-10-24 17:50:48
URL: http://vickybysweden.blogg.se/
Jessan

Mandeldesign.se har fina barnkläder! =)

2010-10-24 20:18:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0