25e Oktober 2010

Hallå i stugan! :) Har som inte haft tid med datorn idag dessutom föll det en liten bloggtorka över mig.. Typ. Imorse när jag vaknade efter min underbara sovmorgon så hämtade Matti upp oss, så det blev lunch hos honom.. sen gjorde vi stan! Drog en vända på Lindex, och otroligt nog så hittade jag faktiskt något fint där ;) Bella fick en pyjamas och Felicia ett nattlinne, jag är som alltid inne på det där med att köpa likadana kläder åt tjejorna men fanns inte samma storlekar denna gång, rackarns.. nåja, sen blev det lösnaglar åt mig och en halsduk åt Bella! Efter det så rejsade vi till posten för det har hänt nå jox med min post (tusen tack svenskadressandring).. (idioter överallt) jaa, får iallafall inte posten hit och inte posten till Mbgt så om en vecka skulle det kollas upp igen om det ordnat sig.. tills vidare måste jag hämta skiten på deras place varje dag, kul! Sen drog jag iaf hem en sväng medans Matti for på gymmet, sen plockade han upp mig och pigan.. sen vart det middag hos honom o efter det gick jag förbi Jessica och nu är vi hemma!

Felicia somnade som en stock i bilen och än sover hon.. suuupertrött! Jag sitter och tittar på Ullared samtidigt som mina tankar flyger omkring i huvudet. Mitt hjärta är i bitar och inte blir det som bättre av att jag har starka bröstkorgssmärtor, typ som panikångestattack fast ändå inte, svårt att förklara. Ne, nu ska jag lämna datorn och tvn och göra lite vettigt! Ska iallafall slänga in en superbra låt först åt er :)

Btw, har ni haft en bra dag? ;P


Och för att inte glömma! .. Grattis Mamma på din födelsedag :) ♥

Kommentarer
mamma.mormor

Tack kram på er tjejer tre.

2010-10-26 20:31:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0