26e Oktober 2010

Hejhej! Gudars vilken händelserik dag det har varit idag, not. Nåja, lämnade Felicia på dagis imorse sen drog jag vidare på posten och äntligen fick jag dagiskorten.. dock så hade dom missat att skicka med syskonfotot så den får jag i övermorgon. Efter det drog jag vidare till Matti, åt lunch o så.. sen skulle vi o hämta ut pengar vilket tog 30 min ;) Jag kliver ur bilen och mitt i allt börjar det hagla gigantiska snöbollar över mig, alltså några snorungar på friskolan som adhd under lektionstid tydligen, så Matti blir hysteriskt galen och springer in dit.. sen tog han sig ett snack med rektorn, ungarna, lärarna osv osv.. Det mindre roliga var ju att bilrutan sprack! Men ja, så går det när det finns ouppfostrade barn här i stan! Så ja, efter det där tjafset så drog vi till gve och Matti for o kollade på en ny bilruta.. hallefuckinglujah för denna stad :)

Nu ska jag slänga mig i duschen på stört!



Kommentarer
pethra

Vad de tjorvar med de där dagisfotona! Vi fick också våra idag men bara Hugos foton och syskonserien, inte Alfreds foton, suck. Det var samma förra året att hans foton saknades och då var de tvungna att fota om honom och sedan fick vi vänta jättelänge på hans bilder... irriterande!

2010-10-26 21:24:01
URL: http://www.pethras.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0