28e Oktober 2010

Hej på er, är som sönderstressad under dagarna så för mig finns det oftast bara tid att blogga på kvällarna! Nu är iallafall middagen avklarad och alla spring på affärer, fyfasen för stress.. det värsta är att jag inte ens vet vad det är jag har bråttom över.

 Nåja, idag vart det sista dagen för F på dagis på ett tag för nästa vecka är det skollov, men Bella får gå på dagis då för hon är under 3 år! Min tjej börjar bli stor, herregud är ju inte många år innan F börjar skolan.. då får jag gömma mig i en buske och se så att det inte är nå kioskmongon till killar som ska fråga chans på henne, hahaha :)


Det var ju nyss du föddes min stora tjej!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0