29e Oktober 2010

Morron! Sovit gott? Jag har då det, för en gångs skull.. är som jobbigt med dessa sömnproblem att vakna flera gånger per natt. Vrida runt tusen varv i sängen medans tankarna bara snurrar. Så, är skönt att få vara utvilad faktiskt! Dagens höjdpunkt blir när posten kommer, haha nööördy.. men va fan, jag väntar på skolfoton från Kiruna. Dom hade tagit syskonfoto men glömt att skicka med det så idag får jag dem, o fyfan vad jag längtar! Mina fiina tjejor :) Nånå, ska vänta att Felicia har surrat klart i telefonen med Mommo sen ska vi klä på oss och gå ut med pulkan en sväng, frisk luft behöver vi båda två.

Min älskade tjej som gillar att surra i telefonen :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0